usch fy o blä örk o jävla skit ställe

Börjar med dagens mat, som va jätte god!

Bakad potatis med vitlökssås o räkor med en god sallad till!

Ska ja börja me de tråkiga eller de roliga??
Börjar me de tråkiga för då blir de roliga mycke roligare:-P

Ja vantrivs som FAN här i denna jävla hålla rent ut sagt:-( Ja har pasienerna ner rullade 24/7 för att inte se ut, varje morgon när ja vaknar får ja ont i magen när ja tänker på var ja e, ja kan inte kalla mitt hem för hemma, för detta e absolut inte hemma för mig! Det e inte mitt hem o kommer aldrig att bli! När ja tvingas gå ut e ja rädd o mår dåligt i hela kroppen!
De va de dåliga!

De roliga e att i morgon ska vi ha en skämma bort våra prinsessor dag:-D De blir busfabriken, fast amanda säger att hon inte vill så får vi henne aldrig därifrån:-P de blir lunch där, sen kvällsmat var amanda väljer!
Ja tror Agnes kommer uppskatta busfabriken också denna gången:-D nu kan hon leka på bebis avdelningen!
Ska bli skoj o busa me mina små älsklingar o bara skämma bort dem en hell dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback