long time

Börjar med 2 härliga höstbilder på världens vackraste barn:-D




Ja då har vi flyttat o har väl fått ganska bra ordning här, trivs gör vi redan o barnen älskar sina rum:-D
Har inte fått internet, telefon o tv än så vi kör me comviq mobiltbredband, vilket e rent skit om ja får säga min sak o därför blir de inte mycke uppdatering här inte!
Agnes går lite nu när hon inte tänker sig för, gullungen vill inte vissa att hon kan, eller vågar hon inte, har on bara nåt i händerna så går hon ca 5 steg åt gången! Min bebis börjar bli stor:-S
Ja har me stor sorg skrivit på blanketter om dagisplats till min bebis:-( usch va jobbigt, tycker hon e för liten, men de e hon juh inte o snart blir hon storasyster till lilla Alma:-D
Ska se till o ringa mödravården i Dalby så de kan boka in nytt ultraljud till mig så de inte försvinner i mängden, skulle juh va katastroff om man får värkar o moderkakan ligger på samma plats än, då finns risken att både ja o Alma dör, men så långt ska de inte behöva gå:-)


Nog om de!
De ligger till såhär att min blogg kommer få sig ett lösen ord inom en vecka! Finns en del folk som tar bort mig på andra ställen o som inte vill veta av mig annars som läser min blogg o ja anser att kan man inte snacka me mig så behöver man heller inte veta va som händer i mitt liv, så enkelt e de! Ja har diskuterat saken me min man o vi kom fram till de!
Så kära läsare, vill ni fortsätta läsa min blogg så skriv en kommentar så får ni mail me användarnman o lösenord!

over and oute!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Brukar kika in här lite då o då :) Fortsätter gärna om det är ok :)

2010-09-30 @ 17:55:33
URL: http://www.nogg.se/SofieD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback